niedziela, 11 października 2015

Otrębowe placuszki śniadaniowe.

Czy ktoś z Was był kiedyś na szalonej diecie Dukana? Ja przyznaję bez bicia - tak. Ta niezwykle wywołująca złe emocje dieta pomogła mi podczas pierwszych kroków odchudzania. Rzecz jasna każdy jest dorosły i ma prawo decydować za siebie. Jeśli chodzi o mnie - nie polecam jej osobom, które mają do zrzucenia do 15kg. Ja miałam znacznie więcej.. Moje pierwsze 15 kg zrzuciłam właśnie dzięki tej diecie. Było mnóstwo minusów i skutków ubocznych. Gdybym jednak nie zdecydowała się na tak drastyczny krok, chyba nie dałabym rady czekać długo na pierwsze wyniki. Stosowałam jedynie 2 fazy diety. Atak i naprzemienna. Jednak po zrzuceniu kilkunastu kilogramów postanowiłam zmienić nawyki żywieniowe. Od tamtej pory starałam się odżywiać zdrowo i z głową :) . W sumie zrzuciłam 27kg. Zdarza się, że mam "dłuższe" chwile słabości. Kilogramy rosną a ja przypominam sobie przepisy dzięki którym zmobilizowałam się do opuszczenia tłustych potraw.
Dzisiejsze placuszki otrębowe były jednymi z moich "dukanowskich" doświadczeń:
  • 150g twarogu chudego
  • 2 jajka
  • 1 łyżka jogurtu naturalnego
  • 2 łyżki otrębów owsianych
  • odrobina soli, pieprzu i ziół prowansalskich
  • kilka plasterków szynki drobiowej 
  1. Twaróg, jajka, jogurt, otręby i przyprawy miksujemy i smażymy na suchej patelni
  2. Robimy przekładaniec z placuszków i szynki
Wcinamy!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz