czwartek, 13 sierpnia 2015

Sałatka z TOFU

 Kolejny dzień, który wypełnił nas słoneczną energią. ☀️
Cudownie, o ile macie urlop, wakacje, czy pracujecie nad morzem (i macie czas na nie spojrzeć). W tym roku udało mi się kilka wyjechać na nasz półwysep. Czuję, że to mój drugi dom! (W sezonie. Zimą wolałabym większe miasto😇)
Jak zwykle zamyśliłam się o lecie i zapomniałam, że miałam Wam przedstawić dzisiejszą kolację!😍
Sałatka z TOFU (czekałam z niecierpliwością)👌🏼
Na obiad była sałatka z kurczakiem. Wczoraj carbonara, ale to wszystko już znacie z facebooka. Jeśli nie, niebawem będę wstawiać kolejne zdjęcia z przepisami. 😇
Do dzisiejszej sałatki dodałam:
*roszponkę
*cukinię
*pietruszkę, koperek
*pomidorki koktajlowe
*grillowane tofu
*polałam musztardą francuską i kremem balsamicznym. 

Wymienione dodatki są bazą większości moich sałatek 👑

A jutro.. Będzie NIESPODZIANKA! 
Stanie przy garach mnie nie ominie 😱

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz