czwartek, 13 sierpnia 2015

Śniadanie to obowiązek☕️

Co człowiek, to inne przyzwyczajenie. Moje jest takie, iż nie wychodzę z domu bez śniadania. 🍲
Niestety pamiętam czasy, kiedy to nie mogłam spojrzeć na jedzenie do 5 godzin po przebudzeniu. Wówczas wydawało mi się, że pomoże mi to zrzucić kilka kilogramów. Niestety pierwszy posiłek (jeden z najważniejszych) potrafiłam nadrobić w nocy, nawet podójnie..
Kochani, śniadanie to podstawa. Ważne, żeby dawało nam energię na cały poranek, ale nie obciążyło naszego organizmu. Pełnoziarniste pieczywo, owsianki, warzywa, chudy nabiał i wędliny. 
Moje szybkie, tradycyjne śniadanie:
Pieczywo razowe lub graham, warzywa, filet z kurczaka, mozzarella o obiżonej zawartości tłuszczu, masło orzechowe. 

Nie zapominajcie o śniadaniu. ☝🏽️
To pierwsza zasada dla właściwego funkcjonowania naszych jelit. 

Miłego dnia☀️

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz