poniedziałek, 7 września 2015

Zdrowy lunch do pracy

Twój zdrowy lunchbox z Marwit

Kochani,
Dnia dzisiejszego testowałam krem z brokuła z serem pleśniowym firmy Marwit. Wydaje mi się, że jest to idealny produkt na zabranie go z sobą do pracy, czy szkoły (o ile mamy możliwość podgrzania). Ja jednak chcąc urozmaicić jego smak dodałam odrobinę jogurtu naturalnego, balsamico, zrobiłam grzanki żytnie z chilli, oraz jako dodatek użyłam kurczaka marynowanego w czosnku.
 Potrzebujemy:

  • Zupa Krem z brokułów Marwit
  • 2 kromki chleba żytniego ze słonecznikiem
  • 0,5 piersi z kurczaka
  • chilli, sól, czosnek
  • oliwa
  • krem balsamiczny


  1. Chleb kroimy na małe kwadraciki
  2. Na suchą patelnię wrzucamy chlebowe kwadraciki i posypujemy je chilli
  3. Kurczaka marynujemy w czosnku i odrobinie soli, a następnie pieczemy w folii w piekarniku
  4. Na krem nakładamy łyżkę jogurtu i odrobinę kremu balsamicznego.
  5. Wszystko pakujemy w osobnych pudełeczkach (1.kurczak, 2.grzanki, 3.krem)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz