czwartek, 29 października 2015

Kuskusaniec z konfiturą z pigwy

Od zawsze miałam problem z recepturami. W kuchni improwizowałam, metodą prób i błędów tworzyłam swoje "odchudzone" przysmaki. 
Kiedy zaczęłam prowadzić bloga byłam zmuszona zapisywać, lub zapamiętywać ilość podanych składników. 
Tym razem wróciłam na chwilę do starych przyzwyczajeń i wyszło fantastyczne ciasto i jeszcze lepsze muffiny! 🌷
•otręby i płatki owsiane zmielone na mąkę (po zmieleniu 1 szklanka)
•ugotowana kasza kuskus (0,5 szklanki)
•len mielony (2 łyżki)
•ostropest plamisty (1 łyżka)
•rodzynki (2 łyżki zmiksowane)
•1 jajko
•3/4 szklanki mleka
•1-2 łyżeczki proszku do pieczenia
•0,5 słoika konfitury z pigwy (u mnie: własnej roboty)
•0,5 jabłka startego na większych oczkach
•cynamon, kardamon, imbir
•miód (wg uznania)

Wszystko zmiksowałam razem, wylałam do foremki na ciasto i do foremek na muffiny. 
Te drugie wyszły o tyle lepsze, że na wierzchu pojawiła się grubsza chrupiąca skórka. 
Improwizujcie! 👍🏽☀️

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz